HTML

Erasmus Experience Efendim!

"Elindultam szép hazámból..." és megérkeztem Isztambulba 2009-ben. Eredetileg az ott töltött 5 hónapról szólt ez a blog, de lehet, hogy túlnő ezen. Erasmus, Isztambul, szerintem.

Erről írtam, ezt keresed

Így írtok ti

Bursa trip

Efendim 2009.12.20. 20:34

Sok kép, kevés szöveg, ahogy egyik kedves olvasónk kérte. Mondjuk, hogy ez a karácsonyi ajándékom, ne szokjatok hozzá! ;)

Korán keltünk, hajó, kisbusz, soksoksokminden, legfőképp rohanás.

Elsőként egy 600 éves fa:

Majd a Bursa Helytörténeti Múzeum:

Lányoknak való régebbi apróságokkal:

Egy kis zölddel:

Meg a kedvenc képemmel:

Majd jött a híd, amin különböző kézművesműhelyek sorakoznak:

Nem sikerült Mali nélkül fényképezkednem, efeletti műhisztim jól látszik a képen:

Valami kulturális épületet is meglátogattunk (a lányok között Katinka):

Nem csak én fotóztam:

Teáztunk, 13-féle gyógynövény egyben:

Ez a kép a "gender studies" címet kapta:

Voltunk péntek-vásár-falván is, ahol valami fura gyümölcsöt ettünk, amiről nincs képem, ellenben egy teljesen érdektelen épületes alkotás álljék itt bizonyítékul, hogy ott is jártunk:

Egy csoportkép, amin természetesen próbáltam minél jobban beleolvadni a tömegbe:

És egy kép a múltkori török vacsiról:

Botrány, de ez van fent az Exchange Commission honlapján A Warm Turkish Home program leírásánál. Ezen a honlapon egyébként idéznek is, bár nem túl pontosan és végképp nem a megfelelő módon, de ez talán lényegtelen. Csípem ezeket a srácokat.

Ja egyébként Bursában voltunk még az Ulu Camii-ban, ami gyönyörű, kalligrafikus díszítése miatt egyedi, a selyempiacot is meglátogattuk és a híres Bursa Iskendert is megkóstoltuk, csak nem volt nálam a fényképezőgépem. A şekerli kestane (cukros gesztenye) meg sajnos csak 25-ig állt el, ezért kénytelen voltam megenni, ahelyett, hogy hazavinném.

Címkék: utazás bursa xchangecommission

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eeestanbul.blog.hu/api/trackback/id/tr741611679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krumpliföld 2009.12.20. 21:32:54

Milán a csokissütit ette meg az egybesültállamokban romlás előtt, Te a gesztenyét... én meg most a dobostortát, meg ne romoljon, míg hazaértek :P

Efendim 2009.12.21. 17:10:28

@Krumpliföld: mindannyian hozunk áldozatokat ;)
süti beállítások módosítása