HTML

Erasmus Experience Efendim!

"Elindultam szép hazámból..." és megérkeztem Isztambulba 2009-ben. Eredetileg az ott töltött 5 hónapról szólt ez a blog, de lehet, hogy túlnő ezen. Erasmus, Isztambul, szerintem.

Erről írtam, ezt keresed

Így írtok ti

Családom és egyéb...

Efendim 2009.10.30. 05:49

Figyelem! A következő fotók alkalmasak Kováts Dóra nyugalmának megzavarására!

Az elmúlt 1 hét 2 állatfajjal hozott minket a kívántnál szorosabb kapcsolatba. Ráadásul mindkettővel a konyhában találkoztunk, ami még kevésbé tette őket szimpatikussá. Ami a madarakat illeti, kommentár nélküli fotóriportunk következik:

A másik faj rágcsáló, méghozzá egér. Na persze nem ekkora:

Már jóideje halljuk a kaparászást-kotorászást itt-ott, de 1-2 hete már simán rohangálnak előttünk is a kis férgek. Hát igen, fel kellett vennünk a kesztyűt. Laurent-nal megalapítottuk a hunter brigádot és csapatmunkával próbáltuk csapdába csalni az egerünket (ekkor még, mi kis naivak, azt hittük, csak egy van), a csapda a felmosóvödör volt, a stratégia működött, csakhogy egerünk gond nélkül kiugrott a vödörből és pillanatok alatt el is tűnt a konyhabútor alatt. Megpróbáltuk persze újra előcsalni, de nyilván már sikertelenül. Hát feladtuk. Én viszont a konyhában maradtam, a konyhaajtó alatti rést eltorlaszoltam egy törölközővel, neteztem tovább és ahogy várható volt, csak kibújt az a pici orr a rejtekhelyéről. Nem részletezném a feszült csendeket, az idegtépő pillanatokat, amikor farkasszemet néz egymással vad és vadász és a reflexek végjátékát, ami odáig vezetett, hogy megöltem egy egeret. Ráléptem. Tulajdonképpen eltapostam. Amikor éreztem a testét a talpam alatt azonnal felkaptam a lábam. Nem akartam megölni, főleg nem ilyen kegyetlenül. Nyilván semmi keresnivalója a lakásban és végképp ne szarja tele a konyhát, de akkor sem akartam eltaposni. Ahogy ott rángott még a földön, egyszerűen nem tudtam vele mit kezdeni. Laurent-nak kellett bejönnie a konyhába és kidobni. Pár perccel később azonban már egy újabb apró szempár sandított le rám a hűtő tetejéről. Ő még él. MÉG él...

Címkék: család konyha állat albérlet fotóriport laurent

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eeestanbul.blog.hu/api/trackback/id/tr761484257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csak a LATEX, semmimás... 2009.10.30. 09:11:05

1. tiszta
2. szeretnivaló teremtés
3. puha és cuki, kivéve ha felbosszantod...
4. igen sok kószál arra csak úgy (a képek alapján)
5. nem sok vizet zavar, mert átalussza élete 70%-át
5. enni mondjuk kell neki adni rendszeresen
7. állandó hálótársként is szolgálhat
8. BIO EGÉRIRTÓ
9. 9 élete van

mi az?

A megfejtéseket a 06-90-666-55-99 -es normál díjas sms számra várjuk. A helyes megoldást beküldők között kisorsolunk egy teknőctarkát, egy feketét és egy vörös cirmost.

Krumpliföld 2009.10.30. 10:26:51

Örömmel látom, hogy Téged is kiborít az "ölés" az állatka betegségterjesztése ellenére is :)
Legközelebb beszéld rá, hogy költözzön el :P

shopaholic.mt 2009.10.30. 14:39:05

Megköszönném mondjuk ha ezeket a béke tárgyalásokat a következő 1 hétben megtennétek és már rágcsáló mentes lenne a kis otthonotok péntek 13-ra... :)
Két okból is:
1) én visítva rohanok ki ha kell még a házból is, ha esetleg szembe találkoznék egy ilyen szempárral
(bár köztudottan egy hős típus vagyok)
2) cenzúrázzuk a cuccokat amit kértél (pl. véletlenül itthon felejtődik a túró rudi esetleg)... Tudom, aljas vagyok! :D

Krumpliföld 2009.10.30. 15:56:45

@shopaholic.mt: Shopa Drága, vigyél sajtot és egérfogót, de vigyázz, a sajtot ne a srácok lássák meg előbb... :)
Ha-ha.. elképzelem az első fotó (madárra evőeszközzel...) mintájára: egérfogóban, kinyújtott nyelvvel a társaság :D

Efendim 2009.10.30. 16:15:34

@csak a LATEX, semmimás...: teljesen magamraismertem, bár a 4-esben és 9-esben nem vagyok biztos... :D
egyébként meg az én telefonszámom itt tényleg 90-es! :)

Efendim 2009.10.30. 16:18:03

@shopaholic.mt: ez NAGYON CSÚNYA fenegetés!!! én hasonlóra sosem vetemedtem volna! Bármilyen hőstípus vagyok is... most azt hiszem elvonulok bőgni (itatom az EGEREKet)

shopaholic.mt 2009.10.30. 20:38:52

@Efendim: Ha nincs egér, akkor van minden mire vágysz (és átengedik a határon - bár azért ezen tudunk ügyeskedni). Legfeljebb egy nagymosással kezdünk, mert minden cuccunk tejfölös... :)

shopaholic.mt 2009.10.30. 20:40:01

Ja még azt akartam, h tényleg zseniális a 2. kép! :)

dzsíni 2009.11.01. 22:11:23

fúúúúúúúúúúúúúúúj! dórinak tényleg sose mutasd meg őket:)

Krumpliföld 2009.11.03. 10:50:06

Nem én vagyok türelmetlen, Te írsz ritkán... :P
Mi van a +1 rágcsálóval? Él még? Ha igen, hol?
Ííírrrjjjááálll please :)

Efendim 2009.11.04. 13:17:24

@Krumpliföld: ha valamit érdemesnek találok arra, hogy leírjam, megtörténik (ha időm is van épp rá - persze írhatok tanulás HELYETT is), egyébként is grafomán vagyok, de mások már így sem bírják az iramot... egyébként meg nem azért jöttem ki, hogy éjjel-nappal a gép előtt üljek és beszámolókat írjak. ami kimarad, arról majd úgyis mesélek, ha hazamentem. valamit addigra is kell tartogatni.

tokajikokain 2009.11.04. 15:11:42

Baszd ki, ez rengeteg!!! Hogy várhatod el, hogy ezt mind elolvassam? Okés, kezdem az elején. Fúúú de utállak!

Krumpliföld 2009.11.04. 19:38:01

Épp nemrégen olvastam valahol, hogy nem jössz haza, még egy félévet ott akarsz maradni. Sőt, amint látom az ez után következő bejegyzésedet... keresed az utadat, de nem errefelé.
Kívánom, hogy találd meg szívem :) Puszika +1

tokajikokain 2009.11.16. 16:42:34

Még az a szerencséd, hogy nincsenek k16@52077 macskák a kéróban, mert azok ezerszer gusztustalanabb genyó állatok, mint az aranyos egérkék. Emlékszel arra a nyárra, amit egy garázsban lakva töltöttünk? Ott is voltak és milyen kellemes kenyérillatot árasztottak, nemde? Óhhh, a régi szép idők!!!!
süti beállítások módosítása