HTML

Erasmus Experience Efendim!

"Elindultam szép hazámból..." és megérkeztem Isztambulba 2009-ben. Eredetileg az ott töltött 5 hónapról szólt ez a blog, de lehet, hogy túlnő ezen. Erasmus, Isztambul, szerintem.

Erről írtam, ezt keresed

Így írtok ti

És mindjárt felrobbanok!

Efendim 2009.12.15. 16:03

Június 12-én 47.901 Ft-ért megvettem a repjegyem a Malévnál, január 21-i visszaúttal. Tettem mindezt abban a boldogító tudatban, hogy szükség esetén, némi plusz költséggel, megváltoztathatom a dátumot. A hirtelen ölembe hullott ösztöndíj pedig egy 3 hetes törökországi körútra sarkallt. El is döntöttem, hogy február 13-án megyek haza egy isztambuli Oi Va Voi koncert másnapján. Be is léptem volna a Malév online rendszerébe, ám egy hibaüzenet fogadott a repülőjegy adatainak változtatása ablakban, miszerint nem találják a jegyem a rendszerben. Mondanom sem kell, azonnal felment bennem a pumpa, de be cool, írtam a Pelikan ügyfélszolgálatának, hogy valami hiba van a rendszerben, én viszont változtatni szeretnék as soon as possible.

A következő választ kaptam:

 

'Tisztelt Utasunk!

 

A légitársasági azonosítójuk 35727W. Viszont a Malév feltételei szerint az Ön repülőjegyét nem lehet módosítani.

 

További kellemes napot!'

 

Azt hiszem, pillanatnyi lelkiállapotom nem szorul magyarázatra. Egy 2 órás, kényelmes repülőút helyett 20-25 óra buszozás vár rám, további 20.000 Ft-ért kis szófiai kitérővel.

 

Címkék: utazás ideg malév

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://eeestanbul.blog.hu/api/trackback/id/tr191600048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shopaholic.mt 2009.12.15. 16:32:48

Nézd máshonnan a dolgokat: ha 2 óra alatt kényelmesen érsz haza, akkor nincs 1 hónapos (feltételezhetően kényelmetlen) törökországi körút! :)
Mellesleg miért nem csináltad meg ezt miután haza jöttünk???

Efendim 2009.12.15. 16:41:50

@shopaholic.mt: mert mostanra döntöttem el. de ugye akkor sem tudtam volna megváltoztatni, mint az kiderült.

Krumpliföld 2009.12.16. 08:26:15

A kitartás meghozza gyümölcsét... :) Többet ésszel, mint erővel...:) A csüggedés a hit csődje... :) stb... még tudok :P

tokajikokain 2009.12.17. 15:21:17

Ne hisztizz, fényképezz! 20-25 órával meghosszabbították neked az erasmus-érzést, te mázlista pöcs!

tokajikokain 2009.12.17. 15:22:35

Ja, és a pohár félig tele van. Ugye, Burgonyamező?

Krumpliföld 2009.12.18. 12:49:14

@tokajikokain: a pohár a szükséges kétszerese :)
süti beállítások módosítása