HTML

Erasmus Experience Efendim!

"Elindultam szép hazámból..." és megérkeztem Isztambulba 2009-ben. Eredetileg az ott töltött 5 hónapról szólt ez a blog, de lehet, hogy túlnő ezen. Erasmus, Isztambul, szerintem.

Erről írtam, ezt keresed

Így írtok ti

Gólyabál helyett - avagy így töltöttem november 21-ét

Efendim 2009.12.02. 16:53

Újabb Xchangecomission Program: A reggelire egy étteremben került sor Şişliben. Találkozó 10:30-kor, külön sms-t kaptam Hakantól, hogy "ugye nem felejtetted el?!", de akkor már úton voltam. Kb háromnegyedre meg is érkeztem. Megint egy rakat új ember, akiknek nem emlékszem a nevére, ami most azért para, mert nem vittem magammal fényképezőgépet és mivel nem tudom őket név nélkül bejelölni facebookon, így be kell érnetek a telefonos fotóimmal. Sorry!

Reggeli alatt megismertem MAli-t, aki Mehmet Ali, csak MAli-nak hívják a barátai. Mondtam, hogy ezt nem lesz nehéz megjegyeznem Mandi után. Aztán irány a Dolmabahce Palota, ahol nem lehet fotózni, pedig hát húúú. Mondjuk gondolom pont ezért. Nem sajnáltak belőle semmit, különösen az aranyat nem.

Az esti program pedig a Beşiktaş-Fenerbahçe meccs volt, ami az év meccse az isztambuli focidrukkerek számára. Vicces, hogy sem Antonin, sem Laurent nem volt még focimeccsen, és én voltam az, aki már valaha igen. Találkoztunk egy drukkerrel, aki nagyon jó fej volt és ki sem néztek minket, a gólörömben is osztoztunk a körülöttünk ülő szurkolókkal. Állítólag 30.000 ember volt a stadionban. 30.000. Mintha egész Paksot benyomták volna egy meccsre! A 3-0-s győzelmet megünneplendő pedig elmentem Denizzel vizipipázni. Vele még akkor találkoztunk, amikor a lányok itt voltak, az is egy vicces sztori volt, nade mostmár lassan ideje lesz tartalékolni mesélnivalót, mire hazamegyek. /meg egyébként is baromi sok tanulnivalóm van és vége az órámnak/

Címkék: foci laurent hakan antonin xchangecommission

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eeestanbul.blog.hu/api/trackback/id/tr551566716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása