HTML

Erasmus Experience Efendim!

"Elindultam szép hazámból..." és megérkeztem Isztambulba 2009-ben. Eredetileg az ott töltött 5 hónapról szólt ez a blog, de lehet, hogy túlnő ezen. Erasmus, Isztambul, szerintem.

Erről írtam, ezt keresed

Így írtok ti

Efendim 2009.09.29. 21:00

Pénteki napomat a Remax irodáinak feltérképezésével indítottam – Andi tanácsára, aki egyike azon nem éppen keveseknek, akik látatlanban, ismeretlenül is segítettek, köszönöm -, ami nem volt egyszerű, mivel ezek az irodák egymástól függetlenül működnek (néha talán épp egymás konkurenseiként), így nincs a központi honlapon egy normális térkép, amin mind fel lenne tüntetve. Egyesével végig kell látogatni az oldalakat, ahol szintén nincs mindenhol térkép, így különböző utcaneveknek kéne valamit mondania, illetve a googlemaps-nek. Szeretném kihangsúlyozni, hogy ekkor még csak 1(!) napja vagyok az országban, ergo a térképek sem feltétlenül nyújtanak biztos támaszt. De persze megoldás itt is van: előveszem az elveszett diák arcot és megkérem a hosteles lányt, hogy segítsen kiigazodnom a térképen.

Az adott iroda ügyében nem tudott segíteni (és figyelmeztetett, hogy valószínűleg nagyon drágán ajánlanának valamit – ezt akkor még nem hittem el), de megmutatott egy újabb ingatlanos honlapot és fel is hívott egy-két helyet a saját telefonjáról. Aztán kiderült, hogy van egy lakása, amit szobánként bérbe ad summa 300€-ért (bills and internet included), ergo ha Jeff (kiléte még egy kicsit hadd maradjon rejtély) belemegy az osztozkodásba, akkor 150€-ért van helyem, közel a központhoz, mindenféle földi jóval. Megbeszéltük, hogy másnap megmutatja, majd elindultam az első, általam megközelíthetőnek ítélt Remax iroda felé.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eeestanbul.blog.hu/api/trackback/id/tr81416744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása