HTML

Erasmus Experience Efendim!

"Elindultam szép hazámból..." és megérkeztem Isztambulba 2009-ben. Eredetileg az ott töltött 5 hónapról szólt ez a blog, de lehet, hogy túlnő ezen. Erasmus, Isztambul, szerintem.

Erről írtam, ezt keresed

Így írtok ti

"Én elmentem Atinába félpénzen..."

Efendim 2009.11.27. 14:06

Na akkor lássuk, hogyan is (ne) készüljünk /lehet ezt készülésnek nevezni???/ Athénba:

  1. döntsd el szerdán, hogy pénteken elindulsz
  2. vedd meg a jegyed csütörtökön
  3. péntek reggelre gyűjts be egy térképet, meg egy utikönyvet, de az utikönyvre is hidd azt, hogy térkép és ne nézd meg, hogy nem az
  4. ergo 2 órával indulás előtt rohanj el beszerezni egyet (itt jegyezzük meg, hogy Törökországban perpill nemzeti ünnep van, ami miatt csak a boltoknak kb csak a fele van nyitva)
  5. próbálj meg rájönni, hogy miféle fondorlatos összeesküvés állhat annak hátterében, hogy míg Hawaiiról kb mindenhol van utikönyv, Athénról csak 2 helyen találsz, törökül
  6. ha már nem jártál sikerrel vegyél egy Neil Gaiman könyvet az útra, hogy mégse unatkozz, mondván, hogy majd ha megérkeztél, ráérsz a reggeli mellett egy, a határon beszerzett utikönyvvel megtervezni a napod
  7. hazaérve konstatáld, hogy mégis van utikönyved, csomagold el és láss neki blogot írni, hiszen a csomagolás ráér, elvégre csak 3/4 óra múlva kell buszraszállnod

/most hallom, ahogy Zsófi egy "Mátéé, baaszuuus"-sal nyugtázza, hogy ugyanolyan hülye vagyok, mint voltam én pedig mosom kezeim, hisz még sosem voltam külföldön olyan emberek nélkül, akik megterveztélk volna, hogy mit csinálunk, asszem ideje csomagolni/

Címkék: utazás idióta athén

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eeestanbul.blog.hu/api/trackback/id/tr61556387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása