HTML

Erasmus Experience Efendim!

"Elindultam szép hazámból..." és megérkeztem Isztambulba 2009-ben. Eredetileg az ott töltött 5 hónapról szólt ez a blog, de lehet, hogy túlnő ezen. Erasmus, Isztambul, szerintem.

Erről írtam, ezt keresed

Így írtok ti

Pillanatok, avagy nekem ez az Erasmus

Efendim 2009.11.25. 16:37

Amikor vasárnap éjfélkor egy német, egy francia és egy magyar srác Isztambulban egy eldugott kis utcában vizipipázik és a melegek gyerekvállalásáról beszélget. /Majd, amikor haza indulunk, az utca végén egy szivárványszínű peace-jellel találjuk szembe magunkat/

Amikor az egyik török diáktársamnak én mondom el a város zászlajának jelentését.

Amikor 3 óra alvás után végignyomok egy szörnyű napot és este ahelyett, hogy lefeküdnék végre aludni elmegyünk egy egész jópofa, de töküres helyre, ahol egy, a 80-as évekből itt felejtett gépen Street Fighter-ezünk Yoval majd ezután egy francia-német "Moves never been done before Contest" kommentátorává avanzsálok.

Címkék: életkép

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eeestanbul.blog.hu/api/trackback/id/tr451549192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása