HTML

Erasmus Experience Efendim!

"Elindultam szép hazámból..." és megérkeztem Isztambulba 2009-ben. Eredetileg az ott töltött 5 hónapról szólt ez a blog, de lehet, hogy túlnő ezen. Erasmus, Isztambul, szerintem.

Erről írtam, ezt keresed

Így írtok ti

Kicsi a világ...

Efendim 2009.09.28. 13:30

Visszatérvén a hostelbe első isztambuli élményeimmel a memóriakártyámon, leültem a közös helységbe netezni.

Bejelentkeztem a Facebookra (ez itt a reklám helye) és látom, hogy Thomas Delorme on-line. Ő az egyik francia fiú, aki szintén a Bogazicin fog tanulni, de egy darab profilkép nincs róla FB-n (ezért most ide sem teszek!), úgyhogy azon kívül, hogy ismeri Jeff-et (bemutatása később), csak azt tudtam, hogy már pár napja ott van. Írtam is neki gyorsan, hogy megérkeztem.

- Great! And where are you staying

- At a hostel near Taksim Square.

És ekkor megszólalt a srác mellettem: „Matí?”

Nos igen, kicsi a világ.

Váltottunk pár mondatot, amolyan udvariaskodó formaságokkal megtűzdelve, de az kiderült, hogy ő előreláthatólag összeköltözik 2 török sráccal, akikkel nemrég ismerkedett meg. Az első benyomásom róla: teljesen közömbös. Megkérdezte, hogy nincs-e kedvem csatlakozni hozzájuk egy sörre, de nem éreztem, hogy kíváncsi lennék rá(juk).


 

Hajnal fél 2 körül úgy döntöttem, lassan ideje lefeküdnöm. Megfogtam hát a csomagjaim, amelyek még mindig a recepciónál pihentek és reménykedve szobatársaim időközben bekövetkezett visszatértében felmásztam az elsőre. 102-es szoba, kilincs lenyom, az ajtó nem nyílik. Újabb nekifutás, sikertelen. Lementem hát megkérdezni a hosteles srácokat, hogy nincs-e pótkulcs, mire közölték, hogy azokat is mind kiadták, de nem létezik, hogy nincs még a szobában senki – bennem ekkor az gondolat fordult meg (azon kívül persze, hogy leendő szobatársaim egyike pszichopata és miután megetette a szobában valakivel a saját agyának egy szeletét most épp a nyomokat próbálja eltüntetni), hogy tényleg képesek kiadni MINDEN kulcsot?! Nos emberünk határozott léptekkel feltrappolt a lépcsőn és nekiesett az ajtónak. Azt a dörömbölést a 6.-on is gond nélkül halhatta mindenki és itt már imádkoztam, hogy inkább ne legyen senki a szobában, minthogy valakit ennyire durván ébresszünk fel (hogy aztán bosszúból jót lakmározzon belőlem); hát nem is volt. Mintegy 15 perc dörömbölés és ajtórángatás után megjelent a másik éjszakás a hostelből csillogó szemekkel és kezében egy kulccsal. Mégsem adták ki mindet.

Címkék: thomas hostel

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eeestanbul.blog.hu/api/trackback/id/tr281412686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása